Olen saanut yllättäen muutamalta lukijaltani blogimaailmassa kiertävän "You Make My Day" -palkinnon. Ohjeissa sanotaan: "Jaa palkinto eteenpäin 10 henkilölle, joiden blogit tuovat sinulle hyvää mieltä ja inspiraatiota ja tekevät elosi Blogistaniassa onnelliseksi." Täytyy sanoa, että olen hieman yllättynyt, mutta positiivisella tavalla :) Joten tässä kollektiivinen kiitos kaikille joilta olen ko. tunnustuksen saanut!



Koska olen itse hieman innoton vastaamaan haasteisiin tai vetoomuksiin, jaan omat palkintoni vain kahdelle blogille, vaikka potentiaalisia kandidaatteja on paljon.

Sarjisblogi
Sarjisblogeja alkaa olla jo pilvin pimein ja mikäs sen mukavampaa, aina löytää hyvää luettavaa. Seuraan tosi monia aktiivisesti ja odotan uusia päivityksiä vesi kielellä, joten ykkössuosikin valitseminen on melkein liian vaikeaa, mutta jos on ihan pakko, niin... sarjisblogipalkintoni menee Tealle.

Jotain ihan muuta -blogi
Olen jäänyt ihan koukkuun Aasiakkaaseen. Suosittelen tutustumaan, mutta ajan kanssa, sillä sessio saattaa hieman venähtää kun on vaan pakko lukea lisää.

+ bonuspalkinto: Vesa Huttusen käsittämättömän kauniita luontovalokuvia. Klikkaa ja hengästy.